van egy olyan halvány gyanúm, hogy a gyerekeim a hét végére el fogják tudni mondani a nevüket magyarul, az életkorukat, meg tudnak majd egy csomó népdalt meg játékot. meg hát én is.

(komoly problémáink vannak, hogy amikor azt mondja Sylvie-Anne, hogy Szilvi vagyok, 8 vagyok, magyar vagyok, akkor őt magyar identitásúnak nevelték, tehát ezt tanulta meg, és ne piszkáljuk, vagy nem értette meg a feladatot, és javítsuk ki, hogy nem is magyar, hanem holland. ja, amúgy az oroszok cirill betűkkel szoktak írni, még egy, amire nem gondoltunk.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Micsoda mázli, hogy volt némi közöd az orosz nyelvhez...
N
h üzenete…
ha oroszokat is tanítasz, van egy pár szó, ami ugyanolyan, vagy hasonló, mint a magyar. ilyen pl. a sapka a lámpa a torta



én arra emlékszem, hogy az első órán azt néztük, hogy mik azok a szavak, amik ugyanolyanok.

és sztem az oroszoknak a túró rudi eredetét is el kéne mondani, hisz az az oroszoktól ered.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo