hazafelé nagyon sokáig nem esett le, hogy mi ez az ijesztő tömeg az úton, aztán persze rájöttem, hogy pont ugyanarra van dolgom, mint a kritikus tömegnek. barátságos biciklisek. reggel kaptam kakaóscsigát az egyetemen, csak mert bringával mentem. nagyon szeretem, hogy újra ilyen korán sötétedik, ilyenkor a legjobb Budapesten lenni. este nyolckor. (azt hiszem, hogy ma azt tanultam, hogy ez genetika kérdése, hogy ezt ki szereti. én szeretném, ha egy kicsit hűvösebb lenne.)

Megjegyzések

matteo üzenete…
Én is biciklivel mentem, és a BTK előtt egy kicsivel kilépett előttem az útra egy ember, integetett, és kiabált, hogy "Vegyél majd kakaóscsigát!", és láttam, hogy ott egy asztal a kapu mellett kakaóscsigával, és gondolkoztam, vajon mennyi pénzt kereshet, ha már arra kell vetemednie, hogy a portékáját az élete kockáztatásával bicikliseknek reklámozza.
Úgyhogy nem mentem oda, most tudtam meg, hogy akit hülyének néztem, valójában kedves volt. :(
maifosz üzenete…
:D amúgy biztos nem keres olyan keveset, magyaron tanít :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo