az ETR-azonosítómmal próbáltam ma belépni a Bookline honlapjára. nyekk.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
én a fényszóróm nélkül próbáltam a hazavezető útra lépni, illetve tekerni, és nyekkenésmentesen
haza vezettem magam árnyak között
suhangva, egy sállal könnyebben (...)
maifosz üzenete…
"ó, de jó, megismerkedtem ma valakivel, aki nem olvassa a blogom, tiszta lappal indulhatok!"
(örülök, hogy épségben hazaértél.)
Névtelen üzenete…
Csak a Csiga miatt:)
De ha nem szeretnéd, akkor nem olvasom. Am addig olvastam, ahol
az utolsó kommentem található.
maifosz üzenete…
ha lehet választani, akkor nem szeretném. (na nem mintha tudnám ellenőrizni.)
Névtelen üzenete…
Rendben.
Outlier üzenete…
En nem egyszer probaltam mar ceges ID kartyaval kinyitni otthon az ajtot.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo