a Kaddisból van a napom hetem életem két fő mottója.
én ugyanis mindig dolgozom, és erre nemcsak a megélhetés kényszerít, mert ha nem dolgoznék, léteznék, és ha léteznék, az nem tudom, mire kényszerítene
valamint
hiszen ezért dolgozom én szakadatlanul: míg dolgozom, vagyok, ha nem dolgoznék, ki tudja, lennék-e, így hát ezt komolyan veszem, és komolyan is kell vennem, mert itt a legkomolyabb összefüggések állnak fenn a fennállásom és a munkám között, ez teljesen nyilvánvaló
 még mindig jobb, mintha valami más lenne, amit le sem merek írni, mert félő...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Dolgozni is csak úgy érdemes, ha van valaki, aki megölel munka után.
maifosz üzenete…
haha, Kertésznek sem volt, mégis Nobel-díjat kapott! amúgy is itt a macska.
(de ha véletlenül van itt egy titkos udvarlóm, ne habozzon elhívni randizni :P )
Chevalier Mal Fet üzenete…
Nem akarok itten belerondítani a Kertész-legendába, de szolgáltassunk igazságot a női nemnek, mert ez egyszerűen nem igaz: volt neki egy első felesége is a Kaddisban szereplő hölgy előtt csak ő fokozatosan kikopott az életrajzból, és most már csak a Nobel-díj átadón mellette álló ladyt ismerjük (as far as I know, de javíts ki, ha tévedek :) ) - "Közben megházasodott, sokszor, mikor a librettóírás nem jövedelmezett eleget,
felszolgáló felesége tartotta el, s folyamatosan írta nagy regényét, ízekre szedve újra
és újra, szenvedve, hogy megtalálja a megfelelı hangot, szerkezetet." (http://www.dzm-museum.de/nemetek-magyarok/download/kertesz.pdf)
dsarosi üzenete…
meddig tart a vizsgaidőszakod? :P
maifosz üzenete…
CMF: na jó, nem mondom, hogy komolyabban utánanéztem a Kertész-életműnek, legközelebb majd körültekintőbben kommentelek.

Dávid: tudod, hogy neked mindig ráérek ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo