már napok óta kerestem ezt a naptárat, abban reménykedtem, hogy kicsit összeszedettebbé tesz, és – hála ndavidnak – végre meg is van. ennél még jobb lenne, ha be is lehetne illeszteni a blogba (titokban ebben reménykedtem ugyanis), mert engem (bár tudom, hogy ez inkább negatív, mint pozitív tulajdonság, de az embernek a negatív tulajdonságaival is szembe kell tudni néznie) nagyon tud motiválni, ha valami publikus. (nyilvánvalóan persze a saját magamnak való megfelelés az elsődleges, de amíg másnak az segít, ha leírja a dolgokat, nekem az egyáltalán nem segít, írhatom én bármilyen szép füzetbe, semmi nem történik, már próbáltam.) de elég akár csak egyetlen embernek is elmondanom, csodákat tesz. (mondjuk addig meg nem mondom el senkinek, amíg nem látom, hogy valószínűleg el fogom érni, úgyhogy most sem árulom el, mire gyűlnek az ikszek. csak gyűljenek.) mindenesetre most meglátjuk, mi lesz, mert fogadalomból meg elérendő célból van bőven, és alapvetően az akarat sem hiányzik, csak valahogy mindig félrecsúsznak a dolgok.

remélem, hogy az új szobánk valóban sokkal jobb lesz (de legfőképp azt remélem, hogy nem lép le a srác a depozittal, elég volt most egy rossz tapasztalat), nagyon szeretek költözni.

Megjegyzések

csaprago üzenete…
Ez tök jó.
Olyan is van, hogy többféle X-eket lehet tenni (kis x, kis lépés, nagy X nagy lépés, a célok meg különböző színűek)?
maifosz üzenete…
ez a honlap nem tud ilyet, de állítólag okostelefonokra ügyes kis appok vannak, papír alapon pedig egészen komplex "motivációs" naptárakat is láttam.
Névtelen üzenete…
Papír alapon szerintem a legjobb amelyikre happy face-t meg sad face-t lehet rakni.
Egyébként meg hajrá, tegyél a céljaidért, főleg azért, mert már érdekelnek mik azok(!!)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo