elmondom, hogy mi miatt szoktam aggódni. hátha ha leírom, jobb lesz.
aggódok a pénz miatt.
a gyerek miatt.
a magánéletem miatt.
a gyerek iskolája miatt.
a gyerek étkezése miatt.
a gyerek megfelelő értelmi és érzelmi fejlődése miatt.
amiatt, hogy a gyerek sosem adja vissza a kindlimet, és soha többé nem olvashatok már. (de emiatt nem igazából.)
a gázszámla miatt.
a gázszámla hiánya miatt.
attól, hogy elfelejtettem valami fontosat.
az orvos meg nem látogatása miatt.
amiatt, hogy felmondtam, és mi van, ha nem találok munkát a felmondási idő végéig.
a munkák miatt, amikre nemet mondtam.
amiatt, hogy örökre rossz munkám lesz, mert sosem tudok újra egyetemre menni.
a halogatom-dolgok miatt. (ezek főleg az ideiglenes angliai tartózkodásom magyarországi jogi körülményeit jelentik.)
a saját életem és mások élete (das Leben den Anderen) miatt, ide tartozik pl. tasiorsi kívánsága egy rendes pécsi munkáról, sok sikert!
amiatt, hogy a miattnak már nem is lesz értelme, miatt miatt miatt.

(persze mindenre van megoldás. one by one.)

Hermione persze megértené.
(eszerint a cikk szerint "the cure for the worst things is a full-time job", ami valószínűleg így van.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo