nem tűntem el, csak egyrészt nagyon elfoglalt lettem, másrészről meg nem történik semmi.
az új munka ígérete már két hónapja lóg a levegőben, cégen belül mozognék, úgyhogy mindenki tud róla, mégsem történik semmi. még a leveleimre sem válaszol a leendő csapat, akikkel együtt dolgoznék - kezdem bánni, hogy amikor megkaptam az állásajánlatot, lemondtam a többi interjúmat.
másrészről pedig egy csomó izgalmas dolgot csinálok, például elkezdtem egy magyar lány startupjával együtt dolgozni: skype-on keresztül bevontak a meetingre, és úgy kezeltek, mintha a véleményemnek és a tapasztalataimnak lenne értéke. kicsit meg is fájdult a szívem, mert átfutott az agyamon, hogy ha hazamennék, szinte mindig egyenrangúként lennék kezelve, nem pedig csak különleges helyzetekben és különleges emberek által.
de haza most nem megyünk.
mindenesetre erről majd írok többet is, ha rendesen beindul (legalábbis gondolom).
harmadrészről már négy hete megy az egyetem, én pedig nem is hogy senkivel nem tudtam összebarátkozni, de nem is beszélek senkivel. még csak köszönőviszonyban sem vagyok bárkivel is. biztos nem segít, hogy mindkét órám nagy csoportos óra, több szak diákjai és BA-MSc vegyesen vannak, de azért nem kellene úgy beslisszolnom, mint aki ott se van. nem értem, hova tűnt a bátorságom, tavaly egy csomó mindenkivel könnyedén összebarátkoztam. mindegy, legalább az órákon jól teljesítek, majd arról is írok rendesen, már tanultam egy csomó izgalmas dolgot, amit szívesen megosztanék veletek.
ma kiküldték a projektlehetőségeket is, én pedig attól tartok, hogy nem az alapján fogok választani, hogy mi érdekel, hanem hogy mi egyeztethető össze a jövőbeli beosztásommal - amiről még mindig nem tudok semmit. most mennem kell, mert zár a könyvtár*, és amúgy is bowlingozni megyünk a munkatársaimmal. (én pedig megyek, mert reggel óta nem beszéltem senkihez.)**
*ez elég rossz kifogás, mert a főkönyvtár éjjel-nappal nyitva van! ezen alig tudom magam túltenni.
**persze bowlingozás közben jöttem csak rá, hogy péntek este nem a jövő heti házi feladatomat szoktam megcsinálni, mint ma este, hanem a vasárnapi óratervet, úgyhogy otthagytam őket és hazajöttem. work-family-studies-social life: pick 3.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo