ládázás

Múzeumok Éjszakáján NL a csillagos előadásában megemlítette, hogy volt egy tanítványa, aki GPS-el jár kirándulni. Azt a tanítványát erchegyiának hívják, és ezt ott nem tudta senki, csak erchegyia, gborz és én. Meg persze NL. Én ma már azt is tudom, hogy nem csak GPS-t, hanem adóvevőt is visz magával, meg néha ráadásként Lacibácsit a családjával, két kutyával, adóvevőkkel és GPS-ekkel, esetleg Mafot a húgával és mentoloscsokival. És azt is, hogy a geocaching nem csak az, hogy mész-mész-mész, nézed a kijelzőt és megállsz a láda előtt, hanem jobban jársz, ha nem a kijelzőt nézed, hanem a fák alját, mert úgy könnyebb megtalálni.
Jó játék egyébként ez a ládakeresősdi, hármat is találtunk (pontosítsunk, találtak) és mindháromnak beleírtam a logbookjába, hogy Maf.

Azért szeretek erdőbe járni, mert ott valahogy elmúlik az a kényszerem, hogy folyamatosan beszéljek (nem mintha a ládákról és gépekről szóló beszélgetésbe nagyon be tudtam volna kapcsolódni), és élvezem a hangom és más hangok hiánya által okozott csendet. Meg persze mozogni szükséges, mert bár jó sport az egykerekűzés, az esések nagyságával arányosan csökken a lelkesedésem. Az erdőben meg nem lehet bajom, csak feltörheti a bakancs egy kicsit a lábam, belém mászhat egy fertőző és mérgező és halálos kullancs, ilyesmi. Belém is mászott.

A húgomra meg büszke vagyok már megint, nagyon jól viselkedett. Mostantól még inkább hurcolni fogom mindenhova, mert szerintem túl ingerszegény környezetben nevelkedik. Illetve annyira nem, de hozzám képest nagyon.

Megjegyzések

Esty üzenete…
Geocaching :) Egyetértek :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo