ugyan nem találtam wifit, éles eszemmel rájöttem, hogy lehet blogolni net nélkül is. majd bemásolom, ha odakerülök.

Maf: te, borimumus, te is azt látod, amit én?
Borca: jé, az egy rántott sajt, ott szalad!
Maf: te nem vagy éhes?
Borca: de, kapjuk el!
Maf: szia rántott sajt! akarsz ebéd lenni?
Bíbesz: akarok!
Borca: miért?
Bíbesz: én már úgyis a halálomon vagyok, öreg vagyok én már.
Maf: mit szeretnél, mit csináljunk előtte veled?
Bíbesz: sózzatok meg paprikázzatok!

az igazi mumusok egyébként nagy, cuppanós puszival esznek rántott sajtot, és az igazi rántott sajt csilingelve kacag közben. de szerintem akkor is brutális ez a játék, mint a gyerekjátékok nagy része. (úgy általában brutálisak a kisgyerekek, mintig csodálkozom.) bár talán csak azért játszottuk, mert a megfőzés az az elkapjuk kezét-lábát és hintáztatjuk módszerrel történt, amit a rántott sajt különösen élvezett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo