és felmásztam a diófámra, ami itt nő a terasz előtt, és már magasabb, mint az emelet. aztán lemásztam, aztán visszamásztam, aztán lemásztam, aztán visszamásztam, aztán lemásztam, aztán elmentem az erdőbe, hogy keressek más mászható fákat is. (igen, befejeztem a beadandóm.)

Megjegyzések

Macska Bonifác üzenete…
Érdekes, hogy a visszamászás az a felmászást helyettesíti, és nem a lemászást. Erre mit mondana Freud (vagy Darwin) ?
Névtelen üzenete…
Bónis, ez egy király megjegyzés volt :)
Nekem az jutott eszembe, hogy MafMina.
N
maifosz üzenete…
Bó: hát, ebben van valami.

N: épp a Minát akartam olvasni a fán, csak nem tudtam hogy felmászni a kindlivel, majd legközelebb ügyesebb leszek.
h üzenete…
hátizsákba tedd a kindlit

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo