ma az internet is nagyon unalmas, a halak is unalmasak, akikkel együtt lakom, a könyvek is unalmasak, amikből tanulnom kell, és én is nagyon unalmas vagyok. és még a youtube sem működik valamiért. köszönöm, hogy ezt megoszthattam veletek. (már csak négy vizsga és egy beadandó, mindjárt vége.)

amúgy ma az ábécében a pénztároson kívül nem beszéltem senkivel. a Jankamaci szerint meg fogok őrülni.

Megjegyzések

Macska Bonifác üzenete…
Miért nem passziánszozol Masnin?

( vagy csinálsz bármi érdekeset? Én megpróbáltam uburól leszedni az unity-t és felrakni a gnome3-at, de csak annyit értem el vele, hogy az ablakoknál nem jelennek meg a bezár/minizál/maxizál gombok :) )
maifosz üzenete…
nem érek rá érdekes dolgokat csinálni, tanulnom kell, holnap vizsga :(
Kata Mester üzenete…
nevelj hangyákat, hangyafarmon.

http://www.hangyafarm.hu/

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo