megkönnyebbülés

Nagyon jó az az érzés, amikor már azt hiszed, leszakad a vállad a táska alatt, szenvedsz tőle, és hirtelen ráébredsz, hogy nincs is rajtad... csak megszokásból igazgattad a nemlétező pántját, csak megszokásból görnyedtél miatta... utána már minden jó, szabad vagy és könnyű, repülhetsz hazáig...

a ma reggeli harsonaórát lemondtam. szerintem a holnapi matekot is le fogom. persze ha a kicsifiú nagyon bukásra áll most félévkor, akkor megyek... holnap délután meg már igazán egyedül leszek bent a presszóban, és már pénzt is kapok majd, nagyon izgi lesz... ma éjjel meg kiolvasom az Édes Annát, mert nagyon nem emlékszek rá... holnap éjjel meg tanulok... vagy ilyesmi... hétfőn meg szerintem alszok a suliban...

Ha kész vagyok az Édes Annával, akkor folytatom a Veszedelmes édent (Vásott kölykök)... olyan furcsa, hogy mostanában már nem tudok úgy könyvet olvasni, hogy ne kezdeném el hasonlítgatni valamihez... Azért most nagyonnagyon úgy érzem, hogy Szerb Antal olvasott Cocteau-t és tetszett is neki nagyon. Végülis olvashatott. És tetszhetett is, nekem is tetszik. Külön tanári ajánlásra olvasom, tökjó...

jóéjt, nyugis, szép álmokat mindenkinek, ne olyan üldözős - kavargós - iskolás - pultoskislányos - meghalósakat, mint amilyenek nekem vannak mostanában...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo