neurológia 2

Voltam ma doktornéninél, kaptam papírt, hogy normális vagyok. Illetve ez így azért nincs ráírva, csak az, hogy Kop. CT (n+k) pathológiás eltérést nem mutatott. Az n+k natív és kontrasztos. Kaptam CD-t is az eredménnyel, de nem igazán tudok vele mit kezdeni.

Meg vásárolni is voltam ma, aminek az eredményességét jól mutatja az alábbi párbeszéd:
Maf: Szerintem rövid.
Anyu: Szerintem nem.
Maf: De az, kilátszik a térdem.
Anyu: De nem rövid.
Maf: Ez alá nadrág kell.
Anyu: Nem kell.
Maf: De rövid.
Anyu: De nem rövid.
Bár nem jutottunk közös nevezőre, nagyon szép ruhát kaptam, ez volt az egyetlen a boltban, amit nem tartok csúnyának. (Mivel a sárga meg a rózsaszín meg a rikítózöld meg a csúnyalila a divatszínek, nehezen találok olyat, ami tetszik is.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo