próbáltam magam meggyőzni, hogy mivel én úgy érzem, hogy éppúgy érdemeltem volna jutalomkönyvet, mint mondjuk gborz, nem számít, hogy nem kaptam, és elég, ha mindenkinek elpanaszolom, bejegyzést nem érdemel. de nem sikerült. igen érzékeny önérzetem most duzzog, lázadozik és harap.
szerencsére ez arra ösztönöz, hogy jövőre már tényleg kiérdemeljem, és ne azt mondja KL, ha franciafakt előtt beugrom hozzá, hogy "nem is értem, miért nem kaptál, biztosan csak véletlen..." Persze.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Én, bár nem a suli előtt, de kaptam...az Anna Kareninát :P

bár szerintem az kicsit nagyobb igazságtalanság, hogy a megyénél a mi ösztündíjkérelmünket visszaküldték, mondván, hogy szüleim túl sokat keresnek a félig szociális támogatáshoz. Az nem baj, hogy egy tanári fizetésből NEM lehet megélni négy embernek, de az ösztöndíjhoz aaz túl sok. Gazdagok vagyunk :P
ZM üzenete…
Duzzogásod teljesen jogos :(:(:(
dsarosi üzenete…
És akkor én mit mondjak?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo