vámpíros

álmomban a Bejó megharapott és ezért én is vámpír lettem. és mindenki, akiből ettünk, szintén vámpír lett. és volt olyan vámpír is, akinek az anyukája nem tudta, hogy vámpír és minden éjjel haza kellett mennie. aztán egyszer megharapta az anyukáját is, aki nagyon gonosz, vérszomjas vámpírrá vált. beöltözött békávé ellenőrnek és várt minket a metróban. mi meg beszöktünk a négyes metróhoz, bújkáltunk az aluljáróban meg a sínek között (sokat álmodom metróval).
egyébként a vámpírok úgy voltak kifestve, mint a Kiss tagjai, de erre csak most jöttem rá, hogy néztem a Kisses videót erchegyianál plurkon.

Megjegyzések

gborz üzenete…
ez súlyos
erchegyia üzenete…
sok az a napi 4 bogyó...
...vagy kevés?
bejo üzenete…
kezdek aggódni amiatt, hogy a szentistvános bloggerek álmaiban a szükségesnél többször jelenek meg...

nem tudom még eldönteni, hogy melyik a jobb, a tanár vagy a vámpír szerep :)
gborz üzenete…
én max a rokonaiddal álmodok
Névtelen üzenete…
no.. ebből mit hoz ki az álmoskönyved?
Acho üzenete…
Ejha...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo