aztán, hogy végülis megvigasztalódjak, kaptam fagyit. meg kerestünk táskát, mert az iskolatáskám odaadtam az öcsémnek, aki végülis hónapok óta szakadt táskával jár suliba, ami végülis már nekem ciki, én meg végülis azért dolgozok, hogy tudjak venni táskát meg farmert. persze nem találtunk, mert eszméletlenül csúcsszuperet akarok, ha már én veszem magamnak. és eszméletlenül csúcsszuper csak egy volt, és az többe került, mint hatvanezer forint. az meg már vicces.
aztán fringe, millenáris. fűben ülés, már tisztára fesztiválfíling, programfüzettel meg mindenki pohár sörrel meg szandálban. nyarat akarok, mondjuk most. volt francia zene, az jó volt, aztán figurina, az még jobb. gyerekkorom kedvenc bábtársulata, általában egyszerű háztartási eszközökkel dolgoznak, vagy még azokkal sem, viszont énekelnek meg zenélnek meg ilyesmi. ráadásul, hogy még jobb legyen a dolog, ott volt a Békés Pál is, mert ő írta a darabot, amit előadtak.

aztán jöttünk haza, és végülis azért a nyolcker elég ijesztő hely.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo