ma még el kell olvasnom újra a 324000 karakteres szerkesztős könyvet, és kitalálni valami kreatívat a pirosan hagyott dolgok helyére (ez a legnehezebb), aztán kell írnom regényt is, mert hogy izé, le vagyok maradva rendesen a Gyulabátyóhoz képest, nem is merem elmondani, hogy mennyire, az pedig már tényleg apróság, hogy holnap írunk bioszból a földtörténeti korszakokból, és hogy 10 oldalt sikerült eddig elolvasnom a Buda halálából. az a könyvecske, aminek az a címe, hogy hogyan beszélgessünk olyan könyvekről, amelyeket nem olvastunk, sokkal vékonyabb, és komolyan gondolkodom a beszerzésén.
hullafáradt vagyok.
és meg kéne tanulni szombatig franciául, de nem látok arra sok esélyt, hogy addig még lesz időm ilyesmire.
és úgy utálom, hogy ma bementem énekkarra, és nem a tanárnő tartotta, hanem a SzCs, és kegyetlenül eszméletlenül borzalmas volt, és ráadásul úgy beszélt a tanárnővel végig, hogy én éreztem kényelmetlenül magam. ha tudom, hogy SzCs tartja, tuti nem megyek be. én azért nem kelek fel egy órával hamarabb, hogy ott bohóckodjak kora reggel. nem is értem ezt az egészet, amikor bevonult az énekkar az igazgatóhoz, hogy mi a tanárnőt szeretnénk karvezetőnek, akkor az igazgató azt mondta, hogy oké, persze, a SzCs is azt mondta, hogy oké, persze, még örül is neki, erre már nincs ideje. erre meg Ő fogja vezényelni a dalosünnepen azt az énekkart, amit a tanárnő tanít be. learatja a babérokat.
(még jó, hogy holnap nem tudok bemenni, mert akkor lesz az iskolaszék.)

Megjegyzések

cs üzenete…
Mért nem veszek ki egy kis szabadságot a suliból?
maifosz üzenete…
holnap az iskolaszék és a magyarfakt miatt kell bemennem (bár nem készültem rá...), péntekről meg nem hiányozhatok már többet, mert olyan óráim vannak aznap, amikből csak egy van egy héten. nem akarok médiából vizsgázni év végén.
dsarosi üzenete…
Meg kell mutatni, hogy az igazgató milyen jó és csúnya módon betett énektanár pedig rendesen végzi a dolgát. És ezt egy ember miatt...
Akadna a torkukon a hólapát.
Dácska üzenete…
Sárvárhoz gratutálok!

Egyébként pedig a lehetőségekhez képest vigyázz magadra, a szervezet jelzéseire oda kell figyelni...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo