na igen, és akárki akármit mond is, nekem nagyon tetszik ez a dizájn, talán még jobban is, mint az előző, nyilván azért cseréltem le. nagyon szeretem azt a Locspocsos képet, de nem tudtam vele azonosulni, nem voltam Locspocs, úgy meg nem megy.

amúgy meg ne gondolja senki, hogy nem kutyanehéz nekem. fél éve még azt sem tudtam, mi az a gender, most meg rá kell ébrednem, hogy alapvetően elég konzervatív, a régi értékekhez ragaszkodni kívánó lány vagyok. a mondat első és második fele közt csak látszólag nincs összefüggés, meg egyébként is csak úgy eszembe jutott.

Megjegyzések

cs üzenete…
Szerintem is tök jó az új design,olyan friss és modern.
ZM üzenete…
Én az előzőt nem szerettem. Ez tetszik, de a tavaly nyári meg amit g.-től kaptál, még jobban tatszett.
maifosz üzenete…
Amit Macsektól és Gergőtől kaptam, az tényleg gyönyörű volt, nagyon szerettem.

A tavaly nyárira nem emlékszem.
Tafi üzenete…
nekem is tetszik az új dizájn! a kép, a felirat, az új plörk nagyon ott vannak! sajna én a régit (tavaly nyár) nem láttam :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo