- és - és -

Most úgy van, hogy gondolkodnom kell, ezért a blogot holnap lezárom, úgy, hogy csak az fogja tudni olvasni, akinek én meghívót küldök. (Valószínűleg nem végleges, a napi átlag 150 olvasóról nem mond le olyan könnyű szívvel szándékosan az ember.)

Szóval azt szeretném kérni, hoyg mivel (nyilván) nem tudok minden olvasómról, aki szeretne még olvasgatni, az írjon egy kommentet vagy e-mailt az e-mail címével. Köszi.

Aztán persze lehet, hogy nem.

Megjegyzések

Kálmán bácsi üzenete…
Kicsi Zsófi (bocs: Mafia), gratulálok!

Hosszú úton jutottam Hozzád, bár szinte hihetetlen, hogy alig egy órája indultam: Index-címlap, http://szig.eu, http://www.szeretgom.hu, majd a http://szigmedia.com, benne a pályázatokkal, véleményezésükkel, a két eltűnt érettségi dolgozattal, a "Vágatlanul a Szent István Gimnázium újonnan kinevezett igazgatójával" riporttal és sok más érdekességgel, végül a "hazugvirág"...

Csodálatos, hogy itt egy kislány, aki szép is, okos, sőt, higgadtan bölcs is, szeretnivalóan bájos, (biztosan) gyönyörűen harsonázik, szenzációsan ír, és mindezek mellett mindig helyén van az esze és a szíve is. Sajnálom, hogy soha nem találkoztunk, és attól tartok, nem is fogunk (Esztergomban régebben gyakran megfordultam, de az utóbbi tíz évben csak egyszer voltam, akkor is csak a Csülök csárda kedvéért...).

Büszke lehetsz magadra, kívánok Neked sok boldogságot, ügyes érettségi-befejezést, próbálj ilyen maradni majd magyartanárként is - remélem, minden nehézség dacára a pedagógushivatást választod. Azt már Te is tudod, hogy szerencsére nem mindenki Kurnász... :-)

...és most jön a póri kérés: ha tényleg úgy döntesz, hogy lezárod a blogot, légy oly jó, ne fossz meg az itteni gyönyörűségektől egy öreg, pesti matektanárt: rengeteg még itt az értékes olvasnivaló :-)

Előre is köszönöm, ha meghallod a kérésemet: Kálmán bácsi, dear56@gmail.com
GbZ üzenete…
Én is gondoltam már ilyet, hogy majd bezárok, de nem ment...
Ezt elkaptad, kedves Zsófi, ráadásul hamarabb, mint én, szóval tudhatnád, hogy nincs ellenszérum!
Ha mégis találnál fájdalomcsillapítót:
greiner.balazs@gmail.com
rozi üzenete…
én maradnék, ha lehet.
g.sz.kata@gmail.com
Vadászi M. üzenete…
Én is! vadmark@freemail.hu, vagy vasutasmark14@gmail.com!

De ha rám hallgatsz, nem zárod be:) Én szeretem ezt olvasni::)
csend zenésze üzenete…
Én is olvasnálak még - nem hagyom magam csak úgy... :)
ralik_alexandra@citromail.hu
GbZ üzenete…
(egyébként meg igazán ügyes módja a blogzárással való fenyegetés annak, hogy az ember név szerint megtudja, kik olvassák) :P
ZM üzenete…
Ki ne zárj!
julcsi üzenete…
Én is maradnék!
gobolos.szabo.julianna@gmail.com
Dácska üzenete…
Tudom, én nem régóta olvaslak, de nagyon megszerettem a stílusod, úgyhogy ha mégis így döntesz, kérlek gondolj rám... (dreammeli@gmail.com)
Nap üzenete…
az én mailemet megtalálod a blogomon. :)
maifosz üzenete…
gbz: abbahagyni nem tudnám (sajnos függök), de magányra van szükségem.

Kálmán bácsi: köszönöm a kedves szavakat :)
Kálmán bácsi üzenete…
...én pedig a meghívót! :-)

...és így, a metekérettségin túl a világért sem szeretnék begyógyulófélben lévő sebeket föltépni, de ha matekból segítség kell: tudd, rám bármikor számíthatsz :-)
Braun üzenete…
őszinte híved,
Arany hörcsög.
azadmiral üzenete…
No, némi késéssel én csak ma értesültem arról, hogy lezárod, de már csak a Meghívó megtalálása után.
Köszi, hogy eszedben voltam, megtisztelő.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo