még a szegek is alszanak a jéghideg homokban, úgyhogy én is nyugodtan kihagyhattam volna azt a durván két óra forgolódást, aztán azt a sétát az alvó collegiumban.
- (...) Mert vedd tudomásul, sokkal nagyobb költő az, aki egész életében egy sort sem ír, mint az, aki egész életében rossz verseket fabrikál.
- De az, aki három év alatt írt egy jó verset, az jobb költő, mint aki ugyanezen idő alatt egy sort sem írt? - kérdezte harciasan Berzsián.
- Az jobb - mondta Klopédia.
- Hát nem megmondtam - suttogta Berzsián. - Arról nem is beszélve... ajaj!
- Miről?
- Hogy ez alatt a három év alatt írtam egy rossz verset. Tehát rosszabb vagyok annál is, aki egy sort sem írt. Ráadásul éppen most írtam. Ha valamicskével előbb jössz, talán megmenthettél volna. De így már minden hiába! Megszületett a rossz vers.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo