amikor egykor leadtam a programfüzetet a nyomdának, úgy éreztem, mintha kipukkadt volna a fejemben egy lufi, elmúlt a feszültség, most már lehet akármilyen hibás (és sajnos nagyon hibás lett, kapkodva raktuk össze), egészen mindegy, így fogják kinyomtatni. azóta pedig csak lebegek, alszom, készülök az egy hétvége alatt akarok mindent pótolni menetre.

most meg sütök bundáskenyeret. (amikor a boltban állok sorba, mindig szeretném kitalálni, hogy az előttem lévőnek hány gyereke van, milyen háza, és eszik-e húst. néha kíváncsi vagyok, rólam mit mond a bevásárlókosaram.)

Megjegyzések

Zs üzenete…
Abban nem két órás az előadásom :(

(Viszont akkor én mikor leszek, egészkor vagy húszkor?)
maifosz üzenete…
ami a honlapon fent lévő programban van, az mindig az igaz(abb) és a végleges(ebb).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo