ma csodálatosan elrendeztem minden teendőm a rendelkezésemre álló időkeretben, hogy odaérjek A Szemináriumra, Amin Hetvenen Vagyunk (és amiről csak egyet szabad hiányozni). csak sajnos azt gondoltam, hogy az a kurzus egy órával később kezdődik, úgyhogy négykor kicsit csalódottan álltam meg a terem előtt, amikor odabent gondolom levetítették a műsort, amit készítettünk, és még nem is láttam. na mindegy, na mindegy. legalább volt időm hazajönni, és biciklivel mehetek vissza a következő órámra (de azt már megnéztem, mikor kezdődik.) amúgy vettem egy elég szép cipőt, mármint igazából visszavittem azt, amit múlt hónapban vettem, mert szétesett, és választhattam egy másikat helyette. azért remélem, ez kicsit tovább bírja, már nagyon frusztrál a cipővásárlás.

(soha nem fogok tudni igazán olyan meséket mondani, mint a népmesék, mert nem hagyok semmilyen tettet indokolatlanul.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo