ma reggel elmentem vizsgázni (végeztem, 4,85), aztán megszereztem három pecsétet három emeletről, aztán hazautaztam Esztergomba tüdőszűrésre (összefutottam ZM-mel, úgyhogy igazából már megérte betenni a lábam a városba, de egyébként meg nagyon büdös volt a kórház utcájában, hegyvidéki levegőhöz vagyok szokva), onnan haza a faluba, hogy odaadjam a családomnak a TAJ-kártyámat, amivel majd hozzájutnak a leletemhez, gyorsan ebédeltem, és jöttem is vissza Budára, de addigra annyira kikészített, hogy másfél perces dolgok miatt ilyen sokat kellett utaznom (stb.), hogy nem nagyon figyeltem arra, merre is megyek, úgyhogy iszonyúan eltévedtem Alsórákoson, négyszer szálltam rossz trolira (ebből egyre kétszer is, mert másodjára sem néztem meg, mire szállok fel, egyszer pedig jó számúra, de rossz irányban), viszont legalább egy kicsit izgalmas volt, mert egyszer csak megállt a troli, hogy áramszünet van, és úgy maradt. mostanra keveredtem csak haza, Alsórákos nagyon messze van, főleg, ha el is téved az ember.
(igazából hazudtam, mindig megdobog a szívem, ha meglátom a Kerektemplomot. ha eddig nem sikerült őszintén megutálnom azt a várost, akkor most már reménytelen.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Hűű, ez a kredites átlag? :)
Névtelen üzenete…
Nem, ez a hagyományos, a kredites 7,6 :)
MZs üzenete…
Nem, ez a hagyományos, a kredites 7,6 :)
h üzenete…
mán elfelejtettem, hogy lehet egy átlag több, mint 5?
Macska Bonifác üzenete…
4.85 az rengeteg. Grat neked.
Névtelen üzenete…
Magyar szakon azért nem annyira. Inkább azt mondanám, rendben van.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo