igazából csak magamnak akarok összefoglalni, hogy miért megyek el, és miért pont Londonba, hogy majd ha nagyon rossz lesz, és éhezni fogunk és fázni, és nem kapunk munkát, és a repülőjegyre sem lesz pénzünk, hogy haza tudjunk jönni, akkor majd gondolhassak rá, hogy én akartam.

írtam egy csomó butaságot, de azokat kitöröltem, és inkább csináltam egy prezit.



úgyhogy pörög a visszaszámlálás meg a BBC-sorozatok.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Ez nagyon jó ötlet volt, szívből megnevettettél. Jó utat kívánok! :)
ZM üzenete…
Jó utat (bár eddig No.-nál tartottam)!
Blogolást abba ne hagyd!
maifosz üzenete…
számos ok miatt, de végül változott a terv. ezzel kapcsolatban nem vagyok mindig biztos abban, hogy a legjobb döntést hozom (szinte biztosat a bizonytalanért), de tényleg kíváncsi vagyok Angliára + így nem megyek egyedül.
agnus üzenete…
mindig mikor azt hiszem, h már értem, akkor kiderül, h mégsem. kivel mész? (ha szabad kérdezni)
és mit fogsz csinálni?
amúgy szurkolok, kétszer voltam pár napot londonban csak, de odáig vagyok érte, jó lesz!
Meta Hari üzenete…
Jó utat :) és
Welcome to London :)) ne félj, nem lesz semmi baj, a telefonfülkék ugyan már mennek ki a divatból, taximétert se lehet találni, de a London Eye az még forog rendületlenül :)
maifosz üzenete…
agnus: az eddigi lakótársammal megyünk, nem hiszem, hogy ismered :)
agnus üzenete…
good luck!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo