A hiány hiánya a Minden?

Azért gondolkozok mostanában ilyeneken, mert rengeteg ráérő szabad időmben egy Balla D. Károly nevű író és publicista blogját olvasgatom, akinek még ugyan egy könyvét sem olvastam, de így a blogja alapján kifejezetten érdekesnek tűnik. Elég hülye humora és szép, kakaóbarna blogja van...

Most viszont egy ellopott óra hiányzik az életemből, nagyon hiányzik, jajj... És bár az óra hiánya hiányzik nekem, ezt nem érzem mindennek és teljességnek, maximum tökéletes hiánynak, ezzel cáfolom is a címben felvetett kérdést.
Az egy óra hiányáról én egyébként épp ilyen feljelentőset írtam volna, mint GbZ, de ő gyorsabb volt...

Megjegyzések

GbZ üzenete…
Pardon, excusez-moi...
bdk üzenete…
Örülök, hogy megtaláltál.

A hiányról bővebben:

Az önmagát mintázó torzó

A Semmi apoteózisa
maifosz üzenete…
köszönöm, már olvastam :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo