blogtalk

Eredeti bejegyzés: gblog - a nap mondása (reakció)

úgyis már rég akartam erről írni. a blogolásról. talán írtam is, de azt általában törlöm meg piszkozatolom. mert én nem vagyok olyan vagány meg bevállalós, mint g. mert blogot az ember általában magának ír, és az első olvasóknak nagytitokban mutatja csak meg. de megmutatja, mert valahogy blogot az ember mégsem csak magának ír. aztán ha az olvasószám ugrásszerűen megemelkedik (pedig milyen profin rejtegettem sokáig), akkor az embernek attól még nem lenne szabad átértékelnie a dolgokat. Gergőnek könnyű, neki kezdetektől napi 60 olvasója van.
mostanában viszont egyre gyakrabban az van: akkor ezt most tessék olvasni, kedves Világ!
mert az exhibicionizmus graphomániával társulva napi három bejegyzést eredményez. natessék.

szelektálni pedig igenis kell. valóban, olyan nincs, hogy blogtéma meg nemblogtéma. de ha valamiről nem írok, az már önkontroll. ha valamiről írok, de úgy, hogy ne értse senki rajtam kívül, az már a csapongó tartalom keretbe szorítása. hogy elviselhető legyen, hogy feldolgozható legyen. mert blogot mégiscsak magának ír az ember. mert a gondolatokat össze kell szedni, meg kell nyirbálni és le kell írni.

titkok nincsenek... nekem sincsenek... van amit nem mesélek el a blogomnak, ha kérdezi, de az sosem az én titkom. :)

Megjegyzések

gborz üzenete…
te, meg az exhibicionizmus...
ja, persze...

egyébként hiába 60 (ami neked 80), írni maximum 5-10 embernek. és ha nagyon titok, akkor draft :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo