félelmetes esztétikai érzékről tesz tanúbizonyságot az a csipketerítő félhópihe sorminta, amit a kakaós-teás-proteinporos polcom tetejére ragasztottam blútekkel gyurmaragaccsal. ha lenne kábelem a mobilomhoz, megmutatnám, így csak képzeljétek el. (egyébként meg egész nap kötelezőket olvastam/hallgattam, és brrr.)

update

Megjegyzések

Noémi üzenete…
Hát mire való a beépített webcam?
maifosz üzenete…
jogos :D már ki is plörköltem, csak ott tudom használni a webcamot, mert béna vagyok.
pável üzenete…
protein: te gyúrsz is??
maifosz üzenete…
nem eszem húst, szóval valamivel pótolni kell(ene) a kieső fehérjét. de csak ritkán keverem bele a joghurtomba a proteinport, anélkül is elég erősnek és egészségesnek érzem magam.
Brumi üzenete…
Egy cikk a fehérjeszükségleteinkről: http://www.metta.eoldal.hu/cikkek/taplalkozas/a-feherje-tortenete
maifosz üzenete…
tudom, hogy nem kell sok fehérje, de nem hiszem, hogy a napi két bögre meg a túrósbatyu kellőképpen fedezné azt a nem sokat. ti egészségesen esztek, de én nem eszek meg furcsa dolgokat, amióta meg magamnak kell gondoskodnom magamról, nem furcsákat sem nagyon.
Brumi üzenete…
Én nem iszom tejet, túrót sajtot csak alkalomadtán, kb. hetente egyszer. Nem tudom az én szükségletemet fedezem-e, nem vagyok ebben egyáltalán tudatos. De azt pl. tudom, hogy a túl sok fehérje egészségügyi problémákhoz vezet, és hogy vegán diétával is simán bevihető a kellő mennyiség.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo