igen, ez a kultúrák közötti párbeszéd az, amit más kollégiumokban nem kap meg az ember, gondoltam hajnali kettő óra öt perckor, miután elmagyaráztam az egyik amerikai cserediáknak, hogyan kell használni a mosógépet. sajnos nem tudok angolul, és a mosógépet sem tudom használni, szóval remélem, hogy nem ismer meg a folyosón, ha véletlenül tönkremennek a ruhái.

(ha fiú lennék, bizonyára fülig szerelmes lennék ebbe a francia lányba, sőt valószínűleg minden létező francia lányba, ha minden francia lány ilyen. szeretnék francia lány lenni.)

Megjegyzések

... ha én fiatalabb lennék....
mindig szerelmes lennék
Alterego üzenete…
Szerintem magyar lánynak is jó vagy. :D Nem kell Francia lánynak lenni.
bübü üzenete…
te egy franciás arcú magyar lány vagy!
matteo üzenete…
hát én is flesselek a francia lányokra úgy ámblokk, de ezt nem szoktam hangoztatni, mert némi látens rasszizmus feje kezd a horizonton kibukkanni ilyenkor.
(elsőre majdnem azt írtam: én is szeretnék francia lány lenni! de, rájöttem, azért ez mégiscsak túlzás, inkább csak szeretnék belőlük egy raklappal.)
am olvass szomorú verset a körhintán, tőlem. korhintakor.hu
maifosz üzenete…
nem szeretném, ha francia lány lennél, azt hiszem, így azért mégiscsak jobb vagy nekem. a szakállas sor tetszik a legjobban, a csikizés furcsa benne, meg hogy az elején a lesben áll van a sor végén, azt sokadszori olvasásra is az apára vonatkoztatom elsőre. ki vagyok én, hogy megkritizáljam, jó vers, szomorú. (körhintán sosem kommentelek.) gyere be ma este.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo