nem is tudom, mikor voltam utoljára ilyen sáros, kb. a bukósisakom tetejéig. szia december. (pedig milyen jó, ahogy csikorog a fék, ez a legjobb az egészben. mondjuk kanyarodáskor kicsúszott a hátsó kerék a nedves avaron, akkor kicsit megijedtem, de egy kis izgalom csak jót tesz.)

Megjegyzések

M üzenete…
Jó is az. Én ma egész délelőtt a BTK-n cuppogtam a cipőmmel.
rozi üzenete…
juj, én pénteken, nyakig, úgyhogy most nem is bringával, de ma veszek rá sárvédőt, és akkor majd végre megint, hurrá :)
Zs üzenete…
Ilyen sok a víz? Én csak azt vettem észre, hogy becseppesedett a szemüvegem, persze az is elég nagy probléma...
maifosz üzenete…
Egy idő után nagyon sok. Egyszerre nem esik persze sok, de összegyűlik a földön (az lesz a pocsolya), és telefröcsköl, ha áthajtok rajta. Persze lassan hajtok, de úgy is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo