aludtam délután

persze csak hogy pihentessem a szemeimet, amikkel rendesen még mindig nem tudok olvasni, de két ctrl+ után már nincs gáz.
Az álmomban fontos szerepet játszott egy lapra rajzolt piros tehén, amit összefirkáltak... (Igazából én firkáltam össze, de ennek nincs komoly jelentősége...) Elmondtam anyunak, mondta, hogy reggel elégtek a cowparade tehenei.
Nem akarok semmilyen messzemenő következtetést levonni a dologból, az eddigi legkonkrétabban beteljesült álmom ugyanis az volt, hogy kapok 320éves kitűzőt Bejótól és kaptam is, de csak mert komoly lelki terrort alkalmaztam az ügy érdekében.
Olyan tíz éves koromig voltak olyan álmaim, amik utána szóról szóra megtörténtek, az egy durva időszak volt, de azt akkor még teljesen normálisnak tartottam, anyu is meg szokott álmodni dolgokat, akkor nekem is szabad.
Persze ha ez tényleg így van, akkor ugyancsak vigyáznom kell, hogy mit veszek belőle komolyan és mit nem... dehát azt, hogy Meggyes Tamás bokáig állt a vízben, tényleg nem tartottam fontos dolognak, erre felgyújtják...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo