nekem ne mondja senki, hogy a holnapi nem direkt szemétség, hogy ott fogok ülni énekkartól hetedikig nyolc órát ünneplőben, nekem ne mondják, hogy ezt csak azért, hogy nekünk jó legyen. nem hiszem el. már semmit sem hiszek el. azt sem, hogy mi neveletlenek vagyunk. rosszak. beszólósak, nemköszönősek, rendetlenek. buták. jogtalanul büszkék a tradíciókra, az istvános mivoltunkra.
elveszik a jelent, legalább a múltat hagynák meg nekünk. a tavaly szeptemberhez semmi közük, az a miénk volt, az istvánosoké, itt sem voltak, nem tudják, nem látták, nem ismerik. nem más nekik, mint renitensek felesleges lázongása a szent és sérthetetlen városvezetés ellen.

fáradt vagyok.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Van valaki, aki ott volt akkor is. Miatta szívtatok egy jó nagyot.
Névtelen üzenete…
Mafi!
Nem értem dsarosi megjegyzését. s Ti jók vagytok és okosk, de sajnos vannak hozzánk/hozzátok méltatlanok is. Az ünneplésre csak a jóknak van joguk! Az istvános hagyományokat, a multat meg nem adjuk / ne adjátok oda senkinek!

Az ünneplő az nem baj, Te Ti szép vagy vagytok/abban is.
A V.V. pedig le van
szarvasbőrrel takarva!
dsarosi üzenete…
Csak arra céloztam, hogy az iskola vezetőségében van olyan, aki tavaly is a tanári karban tevékenyedett. Az erős kisebbség, akinek külön kérésére lett elrendelve menetrend.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo