remek időérzékemről tanúskodik, hogy egy és háromnegyed órán át olvasgattam a nyelvtankönyvem. ebbe persze belefért az is, hogy átolvassam azt is, ami holnapra kell, de sok minden más is. OKTV felkiáltással persze, de nem biztos, hogy a megfelelő időpontot találtam meg a készülésre. sőt, biztos, hogy nem.

egyébként kaptam öcsémtől szülinapomra szuper új lyukasztót (még vonalzó is van benne), a régi piros sehol nincs (pedig mindig azzal gyártottunk magunknak konfettit), és majdnem minden magyarjegyzetem megtaláltam és befűztem a Csúnya Kék Mappába, ha így folytatom, akár október végére viszonylagos rend lehet körülöttem.

(de amit kéne csinálni, azt meg nem merem, mert el fogom rontani és kiderül, hogy nem elég, hogy nem tudok olyan cikket írni, ami megütné az Alternatíva által diktált szintet, hanem ebben sem vagyok jó kicsit se.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maffi!
Ha készen vagy a rendteremtéssel, jöhetsz hozzám, kb. 3 hétre való munka van.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo