mostanáig gondolkoztam azon, mi is történt 2008-ban. pedig még blogom is van, 573 tavalyi bejegyzéssel, hogy segítsen összeszedni.
2008 az az év volt, amikor sok minden, ami eddig teljesen biztosnak tűnt, egészen bizonytalan lett. sosem volt kérdés, mit akarok kezdeni az életemmel, most meg, másfél hónappal a jelentkezési határidő előtt zavartan lapozgatom a kék könyvet, és nem tudom, hogy döntsek. 2008 az az év volt, amikor elkezdtem dolgozni, kocsma, matek, szerkesztés, talán most is van valami, persze mindig elköltöm a pénzt, megvettem például magamnak a szuper notimat, még mindig nagyon szeretem. 2008-ban pofátlanul sokat jártam bulizni, volt két fesztivál, két Kiscsillag koncert, két Sajnosbatár, a többire nem emlékszem, annyira nem lehettek jók. 2008-ban stoppoltam először, akkor aludtam először vadidegen fiúval sátorban, voltaképpen szinte folyamatosan szerelmes voltam, megszületett a hatodik kistesóm, klasszul leérettségiztem infóból. 2008-ban végig úgy éreztem, hogy rengeteg lehetőséget kaptam, többet, mint amivel élni tudnék, ha mondjuk rendes ember lennék, aki él a lehetőségeivel.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Géza, Ádám, kitörölték a megjegyzéseteket! Még ilyet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo