végtelen hosszúságúnak tűnt ez a nyár az elején. eltékozoltam. elvesztegettem. idén nyáron sem voltam szerelmes. (nem volt még olyan nyár, amikor igen.) idén nyáron sem tanultam meg franciául. (meg latinul meg németül meg angolul sem.) nem lettem szebb, jobb, okosabb. (de legalább sokat bicikliztem.) nem olvastam el a kalevalát, az iliászt, a háború és békét és a szigeti veszedelmet. (meg úgy általában nagyon keveset, azt viszont franciául.) nem voltam strandolni. (egyetlenegyszer sem.) nem utaztam körbe Európát, de még csak a szomszédos országokig sem jutottam. (Párizs! London! Tenger!) nem írtam verseket, nem lettem kész a regénnyel, nem haladok jól a szerkivel. nem váltottam meg a világot.
totálisan nem csináltam semmit idén nyáron. még csak azt sem mondhatom, hogy töltődtem a tanévre. attól félek, hogy úgy marad meg az emlékezetemben, hogy a gimi utáni nyarat (számtalan, számtalan ok miatt) végigbőgtem. és még igaz is. elhullavirág.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
A könnyeiddel megtölthetsz egy tengert... érdemes?
Esty üzenete…
Drága Maf! De nézd a dolog jó oldalát: sokat bicikliztál --> csinosabb leszel tőle, még ha nem is az arcod. Voltál Szigeten: kultúra+jó kedv, voltál táborban: felnőttség+jó kedv. Csinálod a szerkit és a regényt--> állandóság. A nyári szerelem meg gyorsan elmúlik...inkább legyél tavasszal vagy ősszel szerelmes :)
erchegyia üzenete…
"nem voltam strandolni. (egyetlenegyszer sem.)"

Hát nadena. A Luppa az smafu?
maifosz üzenete…
Nevergone: már régesrég nem bőgök. csak nyafi van.

Esty: :)

erchegyia: jóóó, igaz, de az éjszaka volt :D
ZM üzenete…
Dehogy tékozoltad el! Ne görcsölj!
Az említett könyvek közül a Háború és békét azért ne hagy ki :)
ZM üzenete…
hagyd...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo