szombaton

megvolt a fesztivál, kint voltam a napon négy órát.

beszéltem:

  • klímaváltozás-tagadóval
  • kétgyerekes családanyával, aki azt hitte, ha a radiátor fölé polcot rakunk, attól melegebb lesz a lakás (a helyes válasz a három opció közül a hővisszaverő fólia volt a radiátor és a fal közé)
  • gyerekekkel, akik mindenre tudták a választ

volt-e értelme? persze, ha csak egyetlen embert is meggyőztem, hogy ne folyassa a vizet fogmosás közben, vagy tekerje le egy fokkal a fűtést, az már számít.

volt-e értelme? semmi. disruptive action kell, és amikorra az XR szervezi a nagy szeptemberi tüntetést, mi pont Magyarországon leszünk.

mindegy - small scale community action matters. kell számítania, különben hiába töltök el vele számtalan órát minden nap.

sokáig úgy gondoltam, hogy ezért (értelmes közösségi munka) haza kellene költözni, mert itt mindig kívülálló leszek. aztán valami átszakadt - nem az állampolgárság (bár biztos az is segít), talán a kung fu? hirtelen, két év után elkezdtem más maidenheadieket ("maidonians") megismerni, és mintha egy eddig ismeretlen világ nyílt volna meg előttem.

persze az is segít, hogy a munkám nem túl sok, nem túl fárasztó, gyakorlatilag végtelen fölös időm van, amit muszáj aktívan (vagy mindless társasjátékozással) eltöltenem, ha nem akarok szorongani.

vasárnap lejött V, elmentünk sétálni, ilyenkor általában visszük a beszélgetős játékot is, jó volt.

rutin, szeretem.

napi hála: a Dalfutár az Afázia kórussal

(itt vagytok? kik vagytok? miért vagytok itt?)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo