Zsófia és a terrible horrible no good very bad day

megint.

---

kimondhatatlanul fáradt vagyok érzelmileg, nem is tudom mikor merültem ki ennyire utoljára.

---

in other news, a hét második felére jött egy kis lehűlés, én pedig megpróbálok bizakodni. holnap a Maidenhead Festivalon önkénteskedek a klíma csoporttal - kíváncsi vagyok, milyen lesz, a legutóbbi ilyen élményünk elég rosszul sikerült.

egyedül kevesek vagyunk, a kormány pedig későn lép - but together, as a community, we can make a difference.

bocsi a hunglishért.

nem akarok repülni, de várom már, hogy Magyarországon legyek.

---

mondtam már, hogy vezetni tanulok? teljesen értelmetlenül, hiszen nem hiszek az egyéni szintű autózásban. és mindjárt elfogy a benzin. de: ez is egy képesség, mint a biciklizés - érdemes megtanulni, nem? ki tudja, mit hoz még az élet.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo

Lackfi János: Macska több példányban