azt álmodtam

Voltam mediawaves kritikaíró workshopon (mert z a kifejezés így annyira tetszik) a Millenárisban... egy fehér táblára írt fel nekünk egy vékony, mosolygós nő, de nem tudtam figyelni, mert a mellettem lévő srác capcha-kat gyártott, mármint olyan sima analóg papíron és mindre az volt írva, hogy Martin - Martin - Martin, pulzáló betűkkel.
Aztán snitt (ez a mai napi kedvenc szavam, úgy Szindbád óta) és a DÖK föloszlott, mert nincs király, ezért fel kell állítani egy alkotmányozó nemzetgyűlést, meg még királyt is kell választani... a legitimitás elve szerint a Kiskirály jöhetne szóba, de őt a nép nem akarja,
a másik jelöltet viszont a nemzetközi helyzetet figyelembe véve nem fogadhatja el az entente önkormányzat. A DÖK végülis új tagokkal és vezetéssel összeáll, kikiáltja az igazgató nélküli alkotmányos igazgatóságot, iskolaszékeket állít fel és diákköröket tilt be.
Vagy valami ilyesmi, de jó volt a vége.

Megjegyzések

Bea üzenete…
Hallod Zsófi..téged kísért a DÖK? :)
Beaune üzenete…
Remélem, egy Cassandra szól belőled, már ami az álom végét illeti.:)
bukovics üzenete…
"A DÖK végülis új tagokkal és vezetéssel összeáll, kikiáltja az igazgató nélküli alkotmányos igazgatóságot, iskolaszékeket állít fel és diákköröket tilt be."

pallosjogot a portásnak!
maifosz üzenete…
Bea, a mai törióra meg az interjúd ártott meg szerintem :))) (hamarosan küldöm olvasásra)

Háááát, én is remélem, de ezeknél az álmoknál sosem lehet tudni...

Martin, nincs portásunk se :)
Névtelen üzenete…
Hát hallod, hogy te mennyi hülyeséget össze tudsz álmodni. De azért a pálmát még mindig én viszem a PC-s játékos álmaimmal :D. Gyógyulj meg reggelre. Na pá!

Wilder
Névtelen üzenete…
wow
Micsoda álom egész jó mesébe illé mi lett a exkirályal számüzték???

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo