gyógyulósan

Tegnap este még 39 fokos lázam volt. Ilyenkor szoktam eldönteni, hogy márpedig én mára meg fogok gyógyulni, merthogy ma voltak ők utoljára iskolában és az utolsó reggel a törzsasztalnál, az utolsó közös franciaóra, az utolsó, hogy mi is istvánosok meg ők is...
Azt ilyen lázas-asztmás fulladós éjszakákon látomásos lázálmaim szoktak lenni... az ilyen éjszakák legalább örökké tartanak és mindig negyed három van, akárhányszor is kelek fel mézes kamillateáért... percekig nézem a plafont, azon kezdek el gondolkozni, hogy 180 liter víz meddig töltené meg a szobámat, kiszámolom, hogy teljesen, na de én most benne vagyok, az úgy nem jó, meg fogok fulladni, már megint nem kapok levegőt. Ablakot kinyitom - becsukom, pulcsit le-föl, konvektort le-föl, ülök, fekszem, sétálok, soha többé nem fogok helikonon az esőben, meg éjjel, meg a tükörteremben, Ádám különbenis visszavette az öltönyét, pedig én fáztam ő pedig nem...
De ma már csak hőemelkedésem van és lélegezni is egész szépen tudok... ha ilyen ütemben folytatom a gyógyulást, talán van esélyem 3 napig makkegészségesnek lenni, mielőtt megint összeszedek valamit.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szurkolok, hogy rendbegyere...
Névtelen üzenete…
szia
Jó bulást kívánok neked !!!
Névtelen üzenete…
Nekem odaadta Barna a dzsekijét, de ma még csúfolkodott is velem a tesitanár, mikor nem akartam tesizni, hogy szegény emma mindig beteg....Azért értékelik ám az erőfeszítésem! No nem baj, legalbb láttam őket, a bolondballagókat, azokat a sültbolondokat, akik itthagynak minket...
Braun üzenete…
Jobbulást!
Névtelen üzenete…
...Ugyan minek? Te akkor is mész, ha esik, fúj, atombomba hullik az égből, kitör a III World War, vagy esetleg ha beteg vagy. Nálunk akkor sem mentek be, ha makkegésségesek voltak:D

Wilder
Névtelen üzenete…
gyógyulgass, Maf.. Gyógyulgass.. Betegnek lenni nem jó, most gyógyultam meg én is, egészségesnek lenni jó.^^
(Egyébként a kiszámolást azt komolyan gondoltad? :) Bár nem vagyok jó matekból, de ez tényleg szöget ütött a fejembe. 180 l = 90 x 2l kóláslfakon. 90x2l kólásflakon = 11 és egynegyed 8 helyes rekesz. Jó kicsi szobád lehet, Maf. :) )
maifosz üzenete…
atyavilág, de hülye vagyok :) lehet í lázam számlájára írni... így kólásflakonban gondolkodva tényleg könnyebb kiszámolni :)
és még én dolgoztam vendéglátóban? ááááh...
Névtelen üzenete…
Dehogy vagy hülye. :D Csak betegen másképp forog az ember agya. :)
És annyi baj legyen, hogy nem jutott eszedbe ez a számolási hasonlat. Gondolom a kocsmában két-három decis poharakkal dolgoztál, nem nyolchelyes rekeszekkel, rögtön tucatnyival. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo