kicsit azért haragszom magamra, amiért ilyen hülyén aludtam el, és ezért nem mentem be énekkarra. mert ha csak simán nem tudok fölkelni, vagy nem csörög az óra, vagy ilyesmi, az azért néha belefér, de én direkt felkeltem fél ötkor minden probléma nélkül, hogy elmenjek zuhanyozni, és olyan hamar készen lettem, hogy aludhattam még egy fél órát. és rosszul állítottam be az időt. és ez azért zavaró, mert ha előre tudom, hogy nem megyek be, akkor azért fél ötkor biztosan aludtam volna.

(hetek óta nincs olyan éjszaka, amit végigalszom, mármint úgy, hogy lefekszem és aztán felkelek. de a délutáni alvásról már kemény kezekkel szoktatom le magam, most tartok annál a stádiumnál, hogy nem alszom délután, csak félálomszerű, euforikus állapotban lebegek, és használhatatlan vagyok. most jön az a lépés, hogy a lefekvési időm előrébb kell hozni azzal az egy-másfél órával, amennyit délután szoktam aludni...
fordítva kellett volna?)

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Hát, az biztos, hogy valamit másképp kellett volna csinálni. Így lemaradtál egy Notre-Dame de Paris-szövegolvasásról, bár ezt könnyen pótolod majd magadtól is.:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo