szemétség az egész. hogy jó hétvégét, de nincs hétvége, csak egy szombat van, amikor még tanulsz, meg egy vasárnap, amikor már. (már aki). és ráadásul beleolvastam egy Lélegzetbe, ami dobós iskolaújság volt még nagyon régen, és ott az ötnapos munkahét bevezetésével kapcsolatban fogalmazzák meg az ellenérveiket. jó, persze, igazuk volt, mert ha most azt mondaná valaki nekem, hogy mostantól a hét csak csütörtökig tart, akkor azt mondanám, hogy ki van zárva, nagyon szép, kényelmes és békés, hogy pénteken csak négy, csütörtökön csak öt, nem kell nekem minden napra hét óra.

egyébként nem azzal van a bajom, hogy szombaton be kellett menni, az belefér. az a szörnyű, hogy holnap is tanítás van, meg azután még két napig, és hetedik órában lesz szerdán az ünnepély, amikor csak hat óránk lenne. (de nem panaszkodhatunk, utána nagyon szép, hosszú, napfényes, tarkaleveles, alterfiús ősziszünetnek nézünk elébe az előrejelzések szerint.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Nekem ma nem volt suli. De minden nap hét órám van, hajnali negyed ötkor kelek a suli miatt, és három előtt ritkán érek haza.
Kibírod! :)
maifosz üzenete…
azért ma nekem sem, vasárnap van. és én sem szoktam három előtt hazaérni. és ha negyed ötkor kelsz, mit keresel itt? :) nyomás aludni :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo