voltam babázni, megnéztem a Besit. kék szeme van, fekete haja, nagyon pici és nagyon nyugodt. látszik ám rajta, hogy hogy fogja szeretni a legnagyobb félnővérkéjét :)
úgy sír, mintha szordínót raktak volna a szája elé.

a Besihez persze hozzátartozik apa is. átbicikliztünk a megyeri hídon Borcával, fényképeztük a hidat és egymást, aztán jött egy bácsi egy hatalmas géppel, mondta, hogy le akar fényképezni engem, amint fényképezek. volt halszemoptikája.
úgy szeretek fent lenni és órákon át hallgatni a lányom, miért ne legyél tanár c. monológot. egyszerűen nem érzem hitelesnek a szájából, pláne, hogy a felesége is tanár ugye. ráadásul magyart tanít.
azt mondta, hogy mindenképp jelöljek meg valamit elsőnek, ahova több pont kell, mint magyarra. azt hiszem, nem tetszett neki, amikor azt mondtam, hogy szabad bölcsész. de mondhattam volna még média és kommunikációt is.

Megjegyzések

supercazzola üzenete…
a szabad bölcsészt mondjuk én sem ajánlanám...
dsarosi üzenete…
jelöld be a mechát :P
maifosz üzenete…
nem szeretnék szabad bölcsészetre menni :)
de mechatronikára sem... (az mondjuk egy olyan hely, ahova tuti nem vennének fel :) )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo