hét és fél óra. kevés, mert a könyvtár 10 órán át nyitva van. de hideg is volt nagyon, meg el is tévedtem, amíg az alterfiú angolórát tartott a büfében. találtam egy eddig ismeretlen folyosót, meg termet meg lépcsőt, majdnem olyan klassz volt, mint amikor múltkor átmentünk a bölcseleti olvasóba a kastélyba. ráadásul a hét és fél órában is voltak mélypontok, mondjuk amikor a szlengszótárat olvastuk, vagy azt a könyvet, ami arról szól, hogy a magyar nyelv egymillió éves, vagy az 1001 könyvet, amit mindenképp el kell olvasnod mielőtt meghalsz. bakancskönyvlista.
és amikor végre bezárt, és jöttünk kifelé, akkor rájöttem, hogy nem tudok beszélni, mert semmit nem ittam egész nap, de úgy, hogy egy kortyot se, egyébként sem szoktam sokat (fél liter max.), na de az, hogy semmit, az durva. mondjuk enni se sokat, reggel puding, aztán fél túrósbatyu, aztán lúdláb a büfében, és ennyi. most főzünk vacsit, juhhé :)

aztán vártunk a buszra, kocsi. wien, austria? visszaküldtük a körútra, ott csak lesz majd egy tábla, hogy merre van bécs. ne vesszen el a nyolckerben.

holnap educatio, de elég sanszos, hogy nem megyek, könyvtár. bár egy nyílt napon sem voltam, amikor még lett volna időm elmenni, nem volt bölcsész. mindegy. úgyis magyarszakos leszek.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
én mondtam
Acho üzenete…
Én már anno is rinyáltam Neked, hogy igyál. Csak a Te érdekedben. :-)Tudod, tanulj a példámból. Szar a vesekő. Hidd el...:-)
Pötyi üzenete…
Hajrá!
Bár, ha majd ugyanezt az időtartamot csak a magyar hangtörténet miatt töltöd majd a könyvtárban, és Kiss Jenő Magyar nyelvtörténetével kell szaladgálnod a városban (ami pedig nagyon nehéz), akkor még el fogsz gondolkozni újra ezen a magyar szakon, de akkor már késő lesz ám...:)
Pláne, ha ismétlővizsgára kényszerülsz... :P
egyébként mi másfél literes ásványvizekkel megyünk az előadásokra, mert szobatársam úgy tudja, hogy "a rendszeres folyadékbevitel növeli az agy aktivitását", és én hiszek neki. Egyébként tapasztalatom szerint ebben kivételesen igaza van.:)
maifosz üzenete…
én a látszat ellenére élvezem. csak az a rossz, hogy annyi a vizsgára készülő, hogy elhappolják a jó helyeket :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo