akármilyen jó is ez a koleszos dolog, és akármilyen izgalmas is, hogy ennyi okos emberrel vagyok összezárva, és bárkivel lehet beszélgetni bármiről, ma mégis úgy döntöttem, hogy ebédelni kimegyek Kalászra, mert nem vagyok hajlandó hasábkrumplit enni, jobb meg nem jut az eszembe. (már keresek szakácskönyvet, igen.) még nem biztos, hogy egészen kész vagyok erre az önálló életre.
szóval kimentem (innen egy óra), főztem magamnak sajtos-tejfölös tésztát (mmm), aztán kibringáztunk apával a Dunához fagyizni. (illetve a Dunára, egy büfévé átalakított móló, menő.) elképesztően hiányzott a bringám, megsimiztem meg minden, megígértem neki, hogy hamarosan hazaviszem (és akkor még jobban fog hiányozni, de hát nem bp-re való, nem bírom el). mivel a szputnyik sajnos eltűnt az éterben, családon berül kerítek egy országútit (csepelt, minden bizonnyal), aztán meg majdcsak lesz valahogy.

Megjegyzések

csög üzenete…
Eltűnt a szputnyik???
maifosz üzenete…
javítják. elvileg.
ndavid42 üzenete…
Ha még meglenne az egyik Favoritom, komolyan megkapnád. De elvitték azt is. Bár így is van két outim, amiből egyet ritkán használok :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo