az meg mennyire menő már, hogy kaptam apámtól egy 1867-ben kiadott könyvet, lomtalanításon találta, a költészet története, vagy valami hasonló címen fut, szerintem Toldy Ferenc írta, és persze nem mertem elhozni tőle, mégiscsak gólyatábor holnap. az első néhány lapon a kiadó mostanában megjelent műveit reklámozzák, pl Petőfi Alexandert, meg hasonló kortársakat. elképesztően izgalmas, már eleve a tudat is! (persze nem hiszem el, hogy 140 éves a könyv, már rég szét kellett volna esnie, de semmi baja...)
haza akarok menni, és azt olvasni, MOST.

Megjegyzések

Acho üzenete…
Nem mai darab.
Utazó üzenete…
Ezt meg kell mutatnod!!!
julcsi üzenete…
nekem 19. századi matekkönyveim vannak, antikváriumban találtam őket (pontosabban az egyiket kaptam), ráadásul németül! én azoktól voltam elájulva teljesen. :) persze nem mondom, ez se semmi!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo