az első nap az iskolában...

...nem volt ősz illatú, iskola-hangulatú és tanulós-kedvű.
viszont nagyon izgalmas volt, mozgalmas, megmutattam a város legjobb könyvesboltját Macseknak (és mindketten mesekönyvet vettünk, éljen az egyetem, persze nem magunknak, hanem a tesóinknak), felírtam a magyar irodalom legszebb verssorát a papírra, szereltem és szereltettem bringát.és furcsa, hogy mindig én fekszem a legkésőbb és én kelek a legkorábban a szobában.

Megjegyzések

rita üzenete…
melyik a magyar irodalom legszebb verssora?
maifosz üzenete…
elhull a virág eliramlik az élet.
Ted elvtárs üzenete…
"Ahol nincsen villanylámpa gyújtsd a burzsit fáklyalángra"
Acho üzenete…
És melyik a legjobb könyvesbolt?
maifosz üzenete…
Könyvudvar, ELTE-vel pont szemben, udvarba bemenni, _nagyon_ olcsó.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo