Parti Nagy Lajos: Csigabú

A bánatot, mit tán ma érez,
mint brummogó, halk őszi hangot,
idomítgassa a kezéhez,
gyúrjon belőle kis harangot,
csigát, lovat, s ne kérje számon,
a búanyag rém furcsa jószág,
egy formátlan szomorúságon
cseppet sem segít a valóság.
De hogyha átöleli szépen,
megdédelgeti az ölében,
s csinál a búból búbabát,
tükörbe néz a hülye bánat,
s mert a bánat egy hiú állat,
elvigyorogja tán magát.
Ezt dobta mára a naptár.

Megjegyzések

pável üzenete…
nekem is itt lóg a falon :)

jövőre is megkapjuk vajon...?!
maifosz üzenete…
én a Szigeten kaptam :)
pável üzenete…
nahát
miképphogyan??
c üzenete…
én kaptam a szabóervines sátorból, mert kitöltöttem tesztet, aztán odaadtam Mafnak
maifosz üzenete…
bizony :) én csak matricákat kaptam a tesztért, meg Parnasszust ^^ más napon csináltam...
pável üzenete…
ojha

miket nem osztogatnak

a fiatalok meg mindent elfogadnak...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo