az állandó félelem a középszerűségtől, és közben az önmarcangolás, hogyan lehetek ilyen elitista. (minden ember egyenlő, minden ember egyformán különleges. de azért vannak még különlegesebbek. Raszkolnyikov is ebbe bukott bele. vagyis Raszkolnyikov tulajdonképpen nem bukott el, de ez most nem tartozik ide.) hogy nem lenni képesnek igazi teljesítményre, igazi érzelmekre, semmire. félelem a nem szeretéstől és a nem szeretve levéstől, ez a kettő összefügg, az előzőhöz szorosan nem kapcsolódik. hülyén hangzik, de igaz, szeretném, ha szeretnétek.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Raszkolnyikov életem legnagyobb szenvedése volt. Talán azért, mert én egy anti-Raszkolnyikov vagyok.
Acho üzenete…
Az egyik olyan ember, akinek szerintem soha nem kell félnie attól, hogy nem fogják szeretni, az Te vagy...
matteo üzenete…
szeretűűűűűűűnk! :) ilyen főnévállítmányú, súlyos kezdőmondatokat én is írtam korábban, amíg még volt blogom. :)
maifosz üzenete…
igazán lehetne megint, nem bánnám :) (tudom persze, veszélyes játék a blog.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo