Elefánt

Jött az alvóidőm és már elegem volt a kockulásból, ezért osztottam - szoroztam magamban, (sőt, még ösze is adtam a szum függvény megfelelő használatával), és arra a következtetésre jutottam, hogy filmet fogok nézni.
Jajj.
Így elővettem az elefántot, ami már nagyjából karácsony óta várakozik az "eztkellmegnézni" listán. Borítója szerint megtörtént eseményt dolgoz fel: 1999-ben amerikában két srác a gimiben lelődözte a tanárait és diáktársait. Borítója szerint ez egy díjnyertes film, kapott arany pálmát. Arról nem szól a borítója, hogy miért pont elefánt a film címe, sőt, a film sem szól róla. (Jó, van benne egy elefántos ágytakaró és egy elefántos kép a falon.)
Gondolom a film célja az lett volna, hogy megdöbbentsen, illetve hogy feltegyük magunkban a kérdést: miért? Megdöbbenteni sikerült. Én lginkább azon döbbentem meg, hogy ha a mosolygós, zongorázós srácot megdobálják, akkor miért nem dobál vissza. Mert neki most az volt a megoldás, hogy bement és lelőtt mindenkit. Aztán persze öngyilkos lett. Ha ez a valóságban is tényleg így történt (jól szituált, okosnak tűnő kissrác látszólag ok nélkül), akkor én köszönöm szépen, nem igazán szeretnék ilyen világban élni.
De szerencsére még mindig távol állunk a közel tíz évvel ezelőtti Amerikától...

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
(23.04.44) Machó Zsófi (Maf): hülye lövöldözések és excel táblák lebegnek a szemem előtt
(23.05.01) erchegyia: a kettőnek mi köze egymáshoz?
(23.05.17) Machó Zsófi (Maf): semmmi
(23.05.20) Machó Zsófi (Maf): egyelőre
(23.05.42) Machó Zsófi (Maf): de majd éreccségi napján a teremben előrántom a pisztolyt és szétlövöm a hüly eexcel táblákat
(23.05.58) Machó Zsófi (Maf): mint a srác az elefántban

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo