ennek is meg kellett lennie, meg volt az első bringás borulásom. a kálvinon, hol máshol. át kell menni a síneken, nem mentem rá elég nagy ívben, és megcsúszott rajta a kerék. a bringa ráesett a sínekre, villamos éppen nem jött, szerencsére a mellettem álló kamion lassan indult a piros lámpa után, ezért nem ment át rajtam, csak a lábszáram vertem be, bedagadt, de nem gázos. a járgánynak sem lett komoly baja, lekopott a fékkarról a friss festés, felszakadt a fekete izé a kormányon (azt hogy hívják?), a lámpát tartó két pöcök közül az egyik eltört, mázli, hogy nem tört le. (meg kicsit elferdült, most pont a kerékre néz, majd felállítom.) leesett a lánc, elferdült a nyereg. nem volt időm megijedni, vagy megnézni a gépet, felvakartam magam és uzsgyi tovább. csak miután jó alaposan lemostam magamról az olajat (ehem, szappant is kell hordani magammal), jutott eszembe, hogy mázlim volt, simán meghalhattam volna.
arra jó volt, hogy rájöttem, hogy tényleg kell a bukó (persze hordom, de csak mert mások mondták), bármikor el lehet esni.
(meg vagyok sértődve igazából, nem szoktam esni bringával, két esetre emlékszem csak gyerekkorom óta.)
arra jó volt, hogy rájöttem, hogy tényleg kell a bukó (persze hordom, de csak mert mások mondták), bármikor el lehet esni.
(meg vagyok sértődve igazából, nem szoktam esni bringával, két esetre emlékszem csak gyerekkorom óta.)
Megjegyzések
A fekete izé a kormányon az kormány szalag vagy más néven bandázs (esetleg kormánybetekerő).
ték'ker!
jóhogy nem drót :P