elfogadhatatlanul kiütöttük magunkat ma éjjel, de pont ez a levezetés kellett, ez a tánc és ugrálás és kiabálni, hogy olyan már, mint egy menekülttábor, mindenki itt van, aki nem elég bátor. ritka, hogy itthon is jól tudom érezni magam. beszélgetések, teák és pingpong, végtelenül hosszú órák hajnalig, amikor minden lila, nedves és csicsereg. Beatlest rá. tegnap érzelmileg túlfeszített nap volt, például úgy megsértettem az angoltanáromat, ahogy harminchárom éves tanári pályája alatt még senki, megszüntették a gimit, és ilyesmi. talán mindig az ilyesmibe kerül a fontos.
vállalhatatlanul elcsépelt már ez a dal.

Megjegyzések

h üzenete…
Büszke vagyok rád!!!! (az angoltanár miatt)
Unknown üzenete…
Én pedig azért, mert végre kikapcsolódtál.
rendszergarázda üzenete…
Ez utobbit en is dijazom, de azert volt, aki sokkal inkabb kiutotte magat...
MÉH üzenete…
Én úgy általában büszke vagyok rád, a tanáros meg tök menő!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo